Nartanem valla bende çıkarmıyorum 2 aydır filan. 3.5 ayligiz bizde. Çünkü zaten çıkarmıyordu uyku sersemi uyanıyordu hopp tekrar uyutmaya uğraş. Rahatsizda olmadı hiç. Tabi biz mamada kullanıyoruz gece sadece emziriyorum h8c gaz problemide yaşamadık.