arkadaşlar bu damlayı almıştım fakat pek kulanmadim, metsil kulandim ise yarar gibi oldu ama oda başarısız oldu zingo kulandim oda bir kaç gün oyaladı gibi tatini sevdiği içinde olabilir, şimdi bunu kullanmak istiyorum ama ilk aldığımda nasıldı hatırlamıyorum şuan sarı bir renk almış birde biraz katılaşmış kulananlar acaba normal mi bu yoksa bozulmuş mu ? birde iki gün önce gece bir kere vereyim dedim sanki daha çok sancilandi gibime geldi kullanmalıyım birde mama veriyorum mamadan önce mi sonra mı vermem gerekiyor? kızım 35 günlük kaç damla vermeliyim birde bir günde kaç kere verebilirim saati saatine verince ise yariyormus damlalar sanırım bilen kulanan bir yardmci olursa lütfen ne yapacağımı ne verecegimi şaşırdım 🤲