Merhabalar, bugün mahalle arasında küçük bir markete birşey sormak için girdim. Markette adamın asetonla sütlerin son kullanma tarihini sildiğini gördüm. Kimse olmadığı için bozuntuya vermeyip, sorumu sorup çıktım. Şikayet oluşturacağım birazdan. Yaptığınız alışverişlerde tarihlere lütfen dikkat edin.