Bende okuyorum hem de çalışıyorum günde maksimum 5 saat uyuyorum ama ben uyku sevmem tabi yinede uykum geliyor .
Bol bol kahve içiyorum her türlü kahve makinesi aldım kendime çalışma odasında duruyorlar 😂 sürekli kahve içiyorum 🥺
Sonra evde doğal barlar yapıyorum enerjimi yüksek tutmak için . Ne severseniz yani çikolata bal fındık ceviz aklınıza ne gelirse imtertte çok güzel tarifler var zaten .
Eğer çalışırken benim gibi severseniz müzik açıyorum. Ama bu sizin uykunuzuda getirebilir size bağlı bir durum 😬
Aşırı zorlanırsam soğuk suyun altına kafamı sokuyorum 😂