EsraKerimm Arkadaşlar hamur mayalıycm sabah açma yapıcm . Oğlumun okuluna da bırakmak istiyorum kreşe yani. Sabah 9 da çıkıyoruz. Ama gece mayalasam tepsiye koyup dolaba koysam acaba tepsi mayalanmasında da çok kabarır mı fikri olan yazabilir mi
Balkizlarim EsraKerimm böyle hiç denemedim ama gece 3 saat öncesinden kalkıp yapıyorum iki saat veya 1 buçuk saat mayalaniyor sonra pişiriyorum ☀️🎈☺️
Mimozacicegim EsraKerimm yaş maya ile yapacaksanız olur. Geceden mayalayabilir, sabaha pişirebilirsiniz. Ama gece iyice mayalandırıp öyle koyun dolaba.
1ana_2evlat EsraKerimm Yapın ama oldugundan biraz daha küçük yapmaya calisin tepsi mayası olunca bayagi kocaman cikmasin.
Gunesay EsraKerimm süt varsa içinde ekşi koku olması pek muhtemel. Ben bir kaç kere mayalayıp dolaba koydum maalesef koku oldu.