Cuma akşamında başladı kusması ishali cumartesi acile götürdüm bana sadece Mide bulantısını durduran bi ilaç vermişti kusması durdu derken ishşi durmadı sağlı ocağına gitti entegermina verdi dünden beri kullanıyorum ishali durdu ama sürekli kusuyor İki lokma yemiyor iki kaşık çorbamı yoğurtmu yarım saat sonra atıyor Midesinde bişey kalmıyor yüzü sarardı resmen iştahsızlık Kusması Halsizliği Ne yapacağımı şaşırdım kime sorsam salgın diyor ama işte bende bi anne olarak öyle güçlü kalamıyorum başına gelen varmı böyle bi durum birde sizlere soriyim dedim sağlık ocağınada acilede götürdüm ama iyileşme durumu yok