Arkadaşlar selamünaleyküm. Avcılar’da ablamın görümcesi özel bi okulda çalışıyor. Oradan bi arkadaşı Esenyurtta bi eve misafir olmuş. Ailenin babası sara hastası kağıt toplayarak geçimlerini sağlıyor. İki kızı var bildiğim resimlerden gördüğüm kadarıyla . Resimde paylaşıcam inşallah. Bu iki dünya tatlısı kız cam kemik hastasıymış. Okula da gidemiyolar haliyle. Bi odada hayatlarını devam ettiriyolar. Giden kişi yakın çevrelere duyuru yapmamızı rica etti. Hani elimizden ne kadar gelirse . Kullanmadığımız ev eşyaları, kıyafetler, aklınıza gelen herşey.. Büyük yerleşim yerinde ihtiyaç sahibi birilerini bulmak gerçek anlamda çok zor. Neden bizlerde bi katkıda bulunmuyoruz. Ben elimden geldiğince yardımda bulunucam inşallah. Sesimizi duyurmak için sizlerden rica ediyorum . Çorbada sizin de bi tuzunuz olsun istemez misiniz ☺️🌸 Şimdiden Allah razı olsun.. ( bu arada yaptığımız yardımların gerçekten oraya gideceğini nereden bileceğiz derseniz en güzel şekilde size fotoğraflarla videolarla paylaşım yapabilirim) yeter ki bi yerden başlayalım. Daha çok uzun yazardım ama zaman kısıtlı. Gelin mübarek Ramazan gitmeden bi aileyi sevindirelim🥰