arasegeninannesiii Gokyuzummm benim bebeğim de 2 aylık biz ilkten aptamil kullandık kabız yaptı bıraktık bebelac gold aldık ve çok memnunuz hem bağırsak geliştirme için de çok iyiymiş ben çok memnun kaldım 🙆♀️tuvaletini de çok rahat yapıyor🧿