Selam kızlar babam kızıma mont almış çok güzel 9 aylık 74 cm için, kızım 6 aylık şuan 70 cm boyu, ben giyer değiştirmem diye etiketi söküp attım ama havalar hala çok sıcak ben istiyom ki bahara kadar giysin, faturayla birlikte gitsem montun etiketi olmadan değişim yaparlar mı acaba ona göre giderdim mağazaya fikri bilgisi olan yazabilir mi 🥰🥰