BarlasMomm yani bende bi hevesle almıştım hatta hamile iken aldım. Bir kere uludağa giderken giydirdim bir kez de kanguruyla dışarı çıkmıştık o zaman. Yani çok gerekli değil canım. Belki daha küçük olsaydı bebeğiniz tamam derdim alın ama benim oğlumda o aylarda giymişti ve hareket imkanını biraz kısıtlamıştı. Çocukların tam emeklemekle yürümek arasında olduğu bir dönem olduğu için pek rahat hareket edemiyorlar. Mont alın seneye de giydirin rahatlıkla