Merhabalar sevgili anneler kızım 20 aylık çalışan bir anneyim bir bucuk yıldır evden çalışıyordum ama artık bu sene işe gidiyorum doğal olarak kızımla ilk defa ayrıldık..Bu süreçte bana çok aşırı bağlıydı belki pandemi de etkiledi cok da sosyalleşemedi anca anca alışıyor sorunum şu ki son zamanlarda aşırı hırçın davranıyor özellikle bana karşı.İstediğin bir şeyi yapmazsam ya da anlamazsam kafasını falan yere vurup ağlıyor ya da kucağımdaysa beni tırnaklayıp saçımı falan çekiyor yani ya kendine zarar veriyor ya da bana.. Bazen ağlamayı aşırı abartıyor her şeyi yaptırmaya çalışıyor ve tahammül edemediğim noktalara gelebiliyor işler. Artık eşimle pedagoga mı gitsek diye bile düşündük.Yani bunlar normal mi süreç olarak bilmiyorum acaba ben onu bırakıp işe gidiyorum diye bir tepki mi .. Elimizden geldiğince ihtiyaçlarını yerine getirmeye çalışıyoruz ama bilemedik gerçekten. Bu durum bazen cok kafama takılıyor ve nerde yanlış yapıyorum diye düşünüyorum ☹️