Hemsireannis senamiray https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5185161/1782407 çok memnunun ben
Kalbimmm senamiray canım biz diyarbakırdayız buraya göre gayet güzel valla ne diyim elinle bakıp görmen lazım aslında iyi kalın birşey arıyorsan.birde h&m de çok güzel kışlık istediğin şekil tulumlar var ama fiyat olarak biraz pahalı
Kalbimmm senamiray burada öyle çok abartılı bir soğuk olmuyor canım heryere de kendi aracımız ile gittiğimiz için bu tulum bize ideal geldi