D11-D ya benim anlayamadığım kafama takılan bisey var bebeklerin aşılarını her il ve sağlık ocağında farklı mı yapıyolar geçen hafta bizimde 2 aylık aşımız vardı sadece 2 bacaktan olanları yaptılar oğluma verem aşısı için yarın sabah 11:30′a randevu verdi ebe hanım esnek çalıştığı için geç gelicekmiş hanfendi. Bi arkadaşım var aramızda 1 buçuk ay var onun kızına da 3 aşıyı birden yapmışlar aynı ilde yasıyoruz sadece sağlık ocakları farklı o kadar. Benim kızımada 3 aşıyı birden yapmışlardı ve ateşlemişti hiç unutmuyorum 2 bacak 1 koldan yaptıklarını yarın sorucam bunu neden böyle yaptınız diye. Benim oğlum 1 ağustosta doğdu ay başında doğduğu için bebeğin aşılarını aksatmak istemediğini normalde aşıları her ayın 13′ünde açtığını söyledi ne alaka yaa bilen biri varsa cevap verebilirmi lütfen