Mom06 FiE biz sma kullanıyoruz burda okumustum çalkalayınca köpürüp gaz yaptığını mama kaşığı aldım onla karıstırıyoruz gazıda bitti 3 bçuk aylıkken 😊 çok şükür
Alyaninannesi_ FiE ben prematil kullanıyodum minik doğmuştu bebeğim geçen ay 1 numaraya geçtik. Prematil köpürüyodu evet çalkalıyodum sonra kaşıkla köpüklerini alıp öyle içriyodum. Şimdi 1 numara da öyle bse olmuyo.
Minikbereninannesi FiE ilk suyu koyuyorsun sonra mamayı koyuyorsun değil mi canım? İlk mamayı koyarsan gaz olur ve köpürür
Syah13 Sadece 400 gr olanı köpürmüyormuş galiba çok köpürdügü için gazı çok olabilir ben kaşıkla karıstırıyordum köpürmemesi için