Srnsrnsrn Kubralya1 en az 3,4 kere falan 🤦🏼♀️ Ama doktorumuz gece beslenmesini kesebilirsin artık ihtiyacı yok alışkanlıktan uyanıyor dedi. Birde diş çıkarıyor hafi bakalım kes kesebilirsen meme olmadı mı kıyamet kopuyor gece
Metehan123 2 3 saatte bi kalkiyodu 2 gundur deniyorum gece uykusuna 1 saat kala falan muhallebi yapiyorum yulaf unlu onu tok tutuyo sanirim 2 defa kalkiyo oyle olunca yoksa gece boyunca 2 saatte bi kalkiyo perisan ediyo beni
Kubralya1 Metehan123 bende akşam yatmadan veriyorum Dr tavsiyesiyle kaşık mama ya da pirinç unu felan ek gida olarak
Kubralya1 Srnsrnsrn benim bebeğim doğdu doğalı gece pek kalkmaz hasta ve atak haftası değilse iki gündür grip yatmiyor ama keyfi yerindeyse 2 kere en fazla 3 olur burda herkes çok kalkmadan yana şikayetçi acaba kaldirmalimiyim diye bir şey oluştu içimde bu arada anne sütü aliyor bir de yeni yeni ek gida çok düşmemesi normal mi
Srnsrnsrn Kubralya1 yok yok kaldırma hiç gayet normal. Hatta ben 9. Aydan sonra gece beslenmesi kesilir sanıyordum doktor 6. Ayda dedi gece emmese de olur diye. Hatta az kalkıyorsa rüya öğünü yap 23:00 gibi hiç kalkmasın