Leylacq sigortalı özel sektörde çalışanların aldığı paradan bahsediyorsunuz anladığım kadarıyla.Ogretmenlere böyle bir para verilmiyor.Dogum iznimiz başladığında bizim maaşımiz yatıyor,doğumdan sonra da calismadigimiz halde maaş alıyoruz,onlara maaş ödemesi yapılmıyor,doğumdan sonra zararın tazmini mahiyetinde böyle bir para veriliyor.