Kızlar kızım 7 ay 15 günlük. 8. Ay atagına daha 1hafta var. Atağı okudum biraz. Elinden bişi alınca aşırı sinirleniyor hatta ağlama krizine giriyor. 2-3 gündür uykuya extra fazla direniyor. Sizce bu atak mı? 8. Ay atagı böyle mi oluyor? Beni başka ne çılgınlıklar bekliyor?
Bu arada kızım 38+5 te doğdu. Doğduğu tarihe göre bakmama rağmen ataklara genelde hep bi kaç gün erken giriyor. 😨