eefsun bizde 3 aylığız keşfetme dönemi emmeyi bile tam yapmıyor 2 saatte bir mutlaka uyanıyor max. 3 saat uyur gece. Gündüz uykusu desen ayağımda sallarken şekerleme tarzında bende çok istiyorum sırtına pis pis yapayım uyusun ama ne mümkün gaz sancisindan ayakta sallanmaya alıştı, aslında doktorlar alışkanlık yapmaz diyor ama bilemiyorum inşallah bizde uyku eğitimi verebiliriz