Kızlar 18 aylık kızım var gece sürekli emiyor ve emdiği için yemek yemeyi istemiyordu bende doktorumuzunda tavsiyesiyle emzirmeyi bıraktırmaya karar verdim gündüz çok sorun olmuyor sürekli bişeyler yedirip ilgisini farklı yerlere çekip meme vermiyorum ama gece beslenmek istiyor hala biberon kullanmadığı içinde napıcağımı şaşırmış durumdayım dün gece saat 3 ten sonra sürekli ağladı önerilerinizi bekliyorum bu süreci daha iyi atlatabilmek için neler yapabilirim sizler bıraktırırken neler yaptınız?