Kbraba emzirirken bile annenin hiçbir bitki çayı içmemesi gerekiyormuş. Uzmanların görüşleri aynı. Bitki çayı tüketimi bebek karaciğerinde birikime sebep oluyormuş. Toplamda 20-25 gün kullanıp sonrasında bıraktım. Normal çay dışında içmiyorum. Bebeğime hiç rezene, anason, kimyon vs içirmedim.