srybcr 5 aylık bebeğim 1,5 gündür kakasını yapamıyor, geceleri ağlayarak uyanıyo uykusu da bozuldu. 2 gündür perişanız ve canı çok yanıyo gibi duruyo çok üzülüyorum. Ne yapsam fayda eder acaba
TheBaby srybcr 1,5 güne şükür. Biz demir şurubuna başladığımızdan beri 4 günde bir yapıyor. Doktor baktı. Karnında sertlik vs olmayınca sorun olmuyormuş. 6 günü geçerse lavman yaparsın dedi. Yani 1,5 gün pek kabızdan sayılmıyo