Aysemn_yslyrt Arkadaslar spinal sezeryan oldum yarın 1 hafta kontrolum var nasıl oluyor kontrol ultrasonla karından mı bakıyor acısı oluyor mu dikişe bskı falan olcakmı merak ediyorum ☺️
Oznurckose1 Aysemn_yslyrt doktorum ultrasonla bakmıştı sezeryan yerime baktı şişlik vardı normal olduğunu söyledi zaten bir süre sonra geçti 😊
Cancansmom Aysemn_yslyrt yok dikişe bastırmaz doktor, sadece bakacak. Bir de ultrasonla bakar, iç taraftaki kesinin son durumu önemli onlar için. Kan dışarı atılıyor mu ilk ona bakıyor.
Bebegimm1 Aysemn_yslyrt yok normal gözle muayne ediyor 🤭 sizin de karniniza fena bastirmislar galiba bende korkmustum doktor usg ile bakinca bir de dikislere bakti.bende dedim karnima bastirmicakmisiniz 😂😂 yok hayır dedi korkmayın hic acı hissetmiceksiniz normal muayne sadece 😁
Aysemn_yslyrt Cancansmom ben bakıyorum dikişime bi sorun yok şişlik falan kızarıklık yok akıntı yok iyi gibi bakalım ne dicek içersini bilemeyiz
Bebegimm1 Aysemn_yslyrt bilirim o acıyı dikislerim bile o kadar aci agri vermemisti 😁 ebe yi gormek istemiyordum yine mi derdim 😁
Aysemn_yslyrt TheBaby saol canım cok bastırdılar hastanede o yuzden merak ettm acı olmuyosa sıkıntı yok ☺️