sweetgirl9 Bebeğimin ikinci ay aşısı var bir hafta sonra. Üç aşı birden olacak. Özelde yaptırmak istiyorum artık son haberlerden dolayı sağlık ocağına güvenmiyorum. Özelde paralı mı oluyor? Aşıyı devlet karşılamıyor mu?
dontsleppyunhappy sweetgirl9 ben bir yaş aşılarını özel de yaptırdım para istemediler. Hatta iseterler diye düşündüm bende şaşırdım. Gitmisken yapılsın dedim neyse vercem parasını ama istemediler
Akbasrabia sweetgirl9 devlet aşılarını özel hastaneler ücretsiz yapıyor ama tabi muayene ücreti ödüyorsunuz mesela bizim gittiğimiz hastanenin muayene ücreti 120 lira o yüzden genelde muayene zamanlarını devlet aşısı zamanına denk getiriyorum yoksa boşuna 120 lira vercem
Neslihanbew sweetgirl9 devlet aşıları ücretsiz özel de de . Özel aşıları sağlık ocağında da yaptırsan özel de de yaptırsan para ödüyorsun.