Gerçekten artık çok üzülüyorum. Yani böyle şakır şakır konuşması gerekirken oğlum, anne baba, dede, teyze, abi, abla, araba diyor. Mesela babası gittiği zaman baba arabayla gitti diyor. Bez sıktığı zaman yada kaka yaptıgı zaman pipi acıyor diyor. Bukadar yani. Tekrar ettirmeye çalışıyorum konuştuğum kelimeleri, işi şımarıklığa vuruyor. Ama Herşeyden anlıyor şunu getir bunu götür dediğimiz zaman biliyor ve getiriyor. Hayvanları sorunca gösteriyor renkleri gösteriyor ama ağzından isimleri çıkmıyor. Hayvanların seslerini yaparak söylüyor. Ne zaman konuşacak bu çocuk çıldırıcam artık. Doktora götürmeli miyim bunun için? İçimi rahatlatın lütfen uykularım kaçıyor artık düşünmekten. Rica ediyorum çocugu şakır şakır konuşanlar gelip buraya yazmasın. Onları duymaya ihtiyacım yok