Merhaba hanımlar kızım 3 aylık rota virüs aşısı yaptırmak istiyorum devlet hastanesinde artık yapmıyorlarmış aşıyı kendimiz alıp özel hastanede yaptırıcaz fakat aşıyı yaptırma ücretini söylemiyorlar özel hastanede aşıyı ne kadara yaptırdınız aranızda yaptıran varsa bilgi verebilir mi? Tekrar söyliyim aşıyı kendimiz götürücez sadece yapma ücretini merak ediyorum.