yaramaz_bocegim mesela ben kızımı şu şekilde alıştırdım. Uyanık kaldıgı saati kontrol ediyorum. Tam bu saatte uyuması lazım diyorum. Üzerini değiştiriyoruz, elini yüzünü yıkıyoruz çişini yapıyor falan. Yazında banyo yaptırıyorum.sonra odasına götürüyorum o anlıyor zaten uyuması gerektiğini. Sütümü de getir diyor. Sütünü de verip ışığı kapatıyorum. O sütünü içene kadar yanında kalıyorum çünkü Bi kaç kez hemen uyumuştu sütü dökülmüştü.üstünü örtüyorum küçük bi yastıgı var ona sarılıp yatıyo.tabi uyuyana kadar konuşuyor, şarkı söylüyor, yada ninnimizi söyleyelim diyor. Maksimum 12 dk sürüyor uykuya geçmesi.bazen hiç konuşmadan sütünü içerken uyuya kalıyor. Ama beşiği hariç bir yerde uyursa çok daha uzun sürüyor