Hangi mamayı kullanıyorsunuz
Sma ve aptamil
Bebelac
Golden goat 👏👏
Memnun musunuz hanımlar bende bugün hipp mamaya başladım 4 aylığız sütüm yetersiz kaldı
@Zehrazeh biz 5 6 ay sadece aptamil kulandık onun dışında başka marka kullanmadım
Anladım canıımm hipp mama kullanan varmı hanımlar.