Merhaba bebeğim 7 ay 15 günlük ek gıda yiyoruz fakat bunun yanına mama da kullanıyoruz bebeğim genellikle mamasını sürekli yarım bırakıyor mesela 180 ölçekli bir mama yaptığımda mutlaka ya 60 ını yada 80 ni bırakıyor 🙄 Zaten kilosuz zayıf büyüyen bir bebek kayınvalidemde böyle görünce hemen başlıyor işte doğru düzgün mama bile içmiyor ki nasıl kilo alsın filan bende zorlamak istemiyorum ama bu duruma bir çağre bulan filan var mı acaba 🙏🏻🙄