Birgaripanne Merhaba arkadaşlar, 7,5 aylık kızım var. Doktorumuz yürüteç ve hoppala önermedi. İlk adım arkadaşı olabilir dedi. Ama çevremizdeki herkes kullanmış. Çok rahat edersin. Çocuk için faydalı falan diyorlar. Siz kullanıyor musunuz? Doktorlarınız ne dedi?
Mom06 Birgaripanne ablaöın kızı 1 yasında hiç koymadılar örümceğe yeni emeklemeye basladı kanepeden tutununca bacakları titriyo çok güçsüz bcakları erkek yeğenime kullandılar doğuö gününde balon kovalıyodu pesimizde gezyodu ben bcakları güçlendrdiğini düşünüyorum