Meraba kızlar bebegim emerek uyuyo buju yavas yavas azaltamaya calısıyorum fakat yüzü koyun uyuyo ve kendini sık uyandırıyo sırt üstü uyutamıyorum nasl yapabilirim fikri olan var mı sırt üstü yatınca eli kolu durmuyo dokuz aylık suan kundak vs yapamam halıyle lütfen yardım