Kızlar bebeğim 2 günlük çok acemiyim. Premature bebek olduğu için ilk önce anne sütüyle sonra mamayla besliyoruz. Ama bugün emmek için uyanmiyo sürekli uyuyo. Hemşireler mamadan önce mutlaka emzir memeyi unutmasın dedi. Ama uzun süredir uyuyo ve emmiyo. Bende sarılık olmasın diye mama verdim direk şimdi tekrar versem emmeyi reddedip mamaya mı alışır