prensannesi1111 5 numara baby turco bez oneriyormusunz kizlar kullanan varm trendyol. Indirimnden almayi dusunuyorum da hep bu zamana kadar molfix kullandik
Annepandaa prensannesi1111 ben 1 aydır kullanıyorum. Çok ince rahat bez. Bazen taşıyor ama azda yapmıyor kızım. Mesela kaka saati var onu atlamıyorum yapar yapmaz değiştiriyorum. Yoksa bezde kuru yer bırakmıyor.
Yunusemreveannesi prensannesi1111 içeriği güzel doğarmış ama ben oğluma kullaniyorum120li aldık bitince daha almayı düşünmüyorum çok kötü korkutuyor idrarı biraz durunca bence bim bezi daha iyi ama oda büyük kız bebekse iyi olur ama erkek bebekte önünü çok kabarık gösteriyor çocuğum çişini yapmadan dolu gibi duruyor
Alpaslaninannesi23 prensannesi1111 Ben 3 numara kullanıyorum 4 e geçicem ben çok memnunum öncesinde sleepy kullanıyordum bana göre daha kaliteli ve ince bebeğimi rahatsız etmiyor
bjkbb prensannesi1111 ben kullanıyorum bir yıldır çok memnunum ama her bez her bebege yaramıyor tabi o ayrı mesele. Molfixte kullandm ama onun yapısı bana daha kalın geldi. Düşünüyosaniz deneyin bir memnun kalmazsaniz molfixe geçiş yaparsınız tekrar
Linva Fena değil gibi. Bim ve a 101 bezine kıyasla güzel. Molfixe kıyasla kötü. İçeriği temiz diye duymuştum. Kullanılabilir.
zeynepela2 prensannesi1111 beğenmedim çiş yapınca tek yerde toplandı bez sarktı çok çiş olmamasına rağmen 1 paketti bitirdim birdaha almadım