Tam olarak 4 ayligiz. Ancak 3. Ayın ortasında basladi bizde bu belirtiler. Önce gündüz uykularını kesildi. Ne yaptıysam uyumadi vevhuysuzlandi. Simdi ise sadece göğsümde uyuyor. O da cok kısa sürelerde. Meme reddi de başladı. Bütün bunlar ataktan mi yoksa ben birseyleti hatalı mi yapıyorum. Artik bitmis durumdayim. Gü n içerisinde bevegim dışında farklı birseye ayırdığım toplamda bir 30 dk bile yok. Birisi bunlari düzeleceğini söylesin lütfen.