Iyi günler anneler. Benim 5,5 aylık ikizlerim var. Birir çok huzursuz bebek. 1 ay çok sakindi. 1 ay olduktan sonra yemek yedirirken aşırı yoruyor beni. Mamayı ağzına ağlayarak alıyor 20ml yedikden sonra haykırıyor resmen. 5 dk sonra ağlayarak yine yemeğini istiyor. Yine 5ml falan yiyor ağlayarak itiyor şişeyi. 10 dk sonra hepsini bitiriyor bazen. Aç ama yiyemiyor. 5aydır bu zulmu çekiyorum. Doktor bişey yok dedi. Ama bence bu normal değil. Aç ama yiyemiyor. 5dk içinde acıkmıyor ya ılk verdiğimde niye bağırıyor anlamıyorum. Böyle durum yaşayanlar varmı aranızda?