balyanakannesi2 incikusunannesi Tam 6 aylıkken geçtim. Ama başladıktan sonra farkettim ki doğması gereken zamana göre başlamam daha uygun olcakmış. Sindirim sorunu çok yaşadık ve ilgisini çekmiyordu.
Melsbahar incikusunannesi bnm kizmda 4 ay 15 qunluk meyve püresi bide ew yoqurtu verdim hepsinde yedi doktorumzda başladıysan devam et dedi ama biz mamaya beslenioz oyuzden sorun yasamadm hatta cok.quzel.yiyo
Mom62636362 incikusunannesi Kronolojik olarak 6 aylık olduklarında tadımlara başladık. Düzeltilmiş olarak 6 aylık olduklarında tam olarak vermeye başlamıştım. 32 haftalıkken doğdular
incikusunannesi Mom62636362 benim kızım da 32 haftalık o yüzden merak ettim, doktora da erken diye sormadım daha.
Minik112 ikizannesi2 merhaba dun galiba sizi gordum kirmizi bi ust vardi basiniz da kapali degil mi cicho bebek arabaniz la bebislerinizle ogretmen evinin ordan gectiniz selam verecektim size ama kizim kucagimda uyumustu 😌
yasemin0728 incikusunannesi bende cok merak ediyodum bu konuyu. 32 haftaluj dogum yaptim kizim 3 ay 16 gunluk suan ama normale gore 2 aylik falan
kirmizibasliklikiz_ incikusunannesi 31 haftada dogdular suan 6 ayligiz duzeltilmis 4 ay.. gecen doktora sordugumda tadimlara baslayabilirsin demisti