Eleftra_ sonsuz17 sadece demir depoların boş. Yani ferritin. Onada ilaç baslarlae veya serum seklinde. Baskada sıkıntı yok canım. Tabiki doktorunda gmraün mutlaka
Uzaymekiii sonsuz17 ferritin değeriniz düşük sadece onu da ilaçla halledersiniz çok çok düşük değil çünkü onun dışında çok minik değer oynamaları var ama önemli değil😌
Noname21 sonsuz17 demir düşük onun için ilaç verir. Diğerleri çok anlamlı değil normal der büyük ihtimal. Yakında grip falan olduysa o zamanlarda oynamış olabilir
sonsuz17 Noname21 Çok teşekkürler Demir depolarım düşük demek halsizlik falan yapar mı başım çok dönüyor çünkü Kubrakaynak08 Eleftra_
Kubrakaynak08 Kan değerlerinizde bi sorun yok kan sayımında hemoglabine plt wbc ye bakıyorlar önemli olanlar onlar ve sorunsuz 🙏
Noname21 sonsuz17 ay senin mi 😀 Yok yok sadece demir . Benimde böyle. Ben tablet kullandım bir ara tüpler falan icmistim. Hala düşük