Cennet24 ben mamada veriyorum sütüm yetersiz olduğu için kakasını yapmaya çok zorluyor kendini oyuzden veriyorum yoksa bebek kaka yapmasada 1haftaya kadr normal diyolar ama benim oğlum bir gün yapmasa ağlaya ağlaya yapıyor kakası geliyor yapamıyor masaj yapıyorum rezene içiyorum yinede zorlanıyor