Adababy annemin komple beyaz normalde saçı bıraksak, o yüzden çoğalacak hali kalmadı boyayıp fazla bekletince de kapanıyo hepsi. Ama mesela benim de saçımda seyrek de olsa beyazlar var 1 kere boyattım saçımı ve çoğaldı iyice beyazlarım. Bence de boya çoğaltıyo ama transparan boya diye bişey var onu yaptırdım 2 kez o çoğaltmadı ve daha uzun süre dayandı👍🏽