Gece boyu genelde saat başı çok nadir 2 saatte bi ağlayıp kendi uyanıyor meme istiyor emiyor geri yatıyor. Uykusunda hep sesler çıkarıyor, inliyor sabaha kadar gazı biriktiriyor sanırım sabah ilk bezini alırken kaka dolduruyor. 6, 7 gibi tamamen uyanıp 9.30 - 10a kadar bazen gezmek istiyor kucakta bazen yere koyup sohbet ediyorum vs oyalanıyor sonra uyutuyorum. 11.30 falan kadar 10 15 dk kestiriyor kalkıp emiyor sonrasında bi uyuyor 2 3 4 fark etmez yarımşar saat aralıklarla huysuzlanıp kalkıyor pışpış falan yapıyorum geri uyuyor. Zaten 5ten sonrası malum bağışlar ağlamalar 8e kadar falan yapmadık şey kalmıyor huysuzluğun zirvesini görüyoruz. Gündüz Çok uyuyor gibi ondan mı geceleri böyle acaba uyutmasam da olmaz napsam bilemedim