Mervecbn Betbet benim oğlum 17 Ocak doğumlu daha 4 ay 3 günlük yanlış hesaplıyorsunuz. Ocak ayı sayılmaz. 1 ayını Şubat 23 de doldurmuş olur. Uygulama doğru ne diye fazla ay hesaplamaya çalışıyorsunuz