Dearbaby Miracinannesi2021 benim oğlum 2 ay 8 günlük ay sonunda sünnet edicez büyük oğlumu 9 aylıkken yaprtırdık çok zorlandık hem bebek hem ben o yüzden en doğru zananın şimdi olduğunu düşünüyorum
Sum098 Miracinannesi2021 hiç pişman olmayacaksınız iyi ki de olmuş dersiniz hatta neden Yenidoğan sünneti yapmadık bile diyebilirsiniz🥰
BusUgUr Miracinannesi2021 tam 3aylıkken yaptırdım 6gün oldu sünnet olalı şimdi iyileşti keşke daha erken yaptırsaydım daha az hareket ederken.
Hacers00 Neden moraliniz bozuk anlamadım artık küçükken yaptırıyor herkes neredeyse bilmemesi daha iyi daha çabuk da iyileşiyormuş ayrıca
Kusannesi Miracinannesi2021 en iyisi şuan yaptırmak emin olun sonradan üstünüze yük oluyor benim oldugu gibi. Geç kaldık doktor 5 yaş beklicdz dedi
06Angara_08 Miracinannesi2021 oğlum 3 aylık ve Allah nasip ederse cuma günü sünneti var biz eşimle daha evvel istedik ama nasip bı güneymiş vu arada 22 aylık da kızım var ben cesaret gösterdiysem siz hiç korkmayın🙂☺️