Leyla1601 Üzmeyin kendinizi kızım 14 aylık ara ara iştah kapanmaları yaşıyor yemek istemezse zorlamıyorum. Diş döneminde, burnu tıkalı olduğunda , hafif hasta olduğunda yemek istemiyor. Bi de onunla aynı sofraya oturup ailecek bir şeyler yiyince daha güzel yiyor