Bebeğim 17bucuk aylık doğduğundan beri uyku sorunu var artık o konuları geçtim düzelir umuduyla bekliyorum hala ama son zamanlarda 3-4 aydan beri uykusunda bi anda cıglık atarak uyanıyor gözü kapalı beni istiyor yanında olsam bile sabaha kadar tekrar ediyor artık ne benim dayanacak gücüm ne sabrım kaldı çözüm yolu aramaktan tükendim benim gibi olupta
çözüm bulan var mı ?