minikturta Arkadaşlar merhaba bebişim 18nde 3 aylık olacak. Bikac gündür idrarı https://imgyukle.com/i/kVn2lo böyle. Normal mi ? Kusura bakmayın biraz pimpiriklendim de hakkınızı helal edin 😏😏😏
senamiray minikturta birde iyi beslediğinizden emin olun karnı çok dolu değilken su içirin üç dört çay kaşığı günlük
minikturta Cgdmltr93 bende anlamadım ki sürekli de emiyor aslında acaba ben mi susuz kaldım da öyle oluyor onuda bilemedim olabilir mi öyle bisey 😏
minikturta senamiray aslında çok da emiyor ama bilemedim bende düşündüm susuz mu diye de sürekli de emiyor karnı gupgup ediyo ben susuz kalınca ona yansır mi bilemedim 😏
34_21_23 minikturta kokusuna dikkat et susuz da kalmış olabilir suya dikkat et geçmezse enfeksiyon da olabilir
Mom34743 minikturta Bebeğini bol emzirip sende bol su iç. Benim oğlumun da böyle olmuştu daha turuncuydu enfeksiyon çıkmayınca çay kaşığı kadar su verdirmisti doktor öyle geçmişti
EJDERYAA minikturta uzun süredir varsa kesin götür işerken yanma olur ağlar bazen yanma olmaz doktor görmeli
minikturta 34_21_23 biraz önce kokladım öyle ağır keskin bir kokusu yok bezini atmamıştım 😀 bazen şapırdıyor
Yasemin38 minikturta canım bol bol su iç bebeğinide sık sık emzir. Birkaç çay kaşığı su ver bebeğinede. Beslenmene dikkat et sen. Günlük 2.5 3 litre su tüketmen gerekli ayrıca ayran meyve suyu falanda tüket
minikturta Yasemin38 valla şekerim her yarim saatte bi kendi emmek istiyor zaten kucağıma alıyorum hemen yan yatıp kolunu altıma atıyor 😀😀 2 3 litre suyu ben 2 3 günde tuketiyorum😒
minikturta Gulsen4224 teşekkür ederim kuzum hosbuldum 😍 evet şükürler olsun gelebildim senin bebiş napiyo 😍
minikturta EJDERYAA yok bikac gündür dikkatimi çekiyor tamam kuzum teşekkür ederim bu bilgin için Allah razı olsun