Merhabalar , 1 aylık bşr bebeğin var , dr egzama teşhisi koydu coresatin krem ve mustela şampuan &krem kullanıyoruz. Alerji olabileceğini baharatlı ve kuruyemiş yemememi söyledi, bunları yapmama rağmen alerji arttı bugün. Siz de var mı boyle belirtiler ? Tecrübelerinizi belirtir misiniz ?