UmmuGulsumunAnnesi Ruveyd_a ıslak mendilini hiç kullanmadım, şuan içeriği en temiz en sağlıklı olanı baby turco doğadan, baştan beri onu kullanıyorum aşırı memnunum
Yagmurtekin Ruveyd_a biiz. Bu Trendyoldan aldığım ıslak mendilden pek memnun kalmadım kupkuru, bizde Jumbo kullanıyorduk ama bioya gelicez
DenizEfeMom Ruveyd_a sleepy bio natural bez kullanıyorum ıslak mendilde beyazını kullanıyorum memnunum
Mugekiran Bez olarak kullanıyordum fakat çok sızdırma yaptı o yüzden baby turcoya geçtim hem ıslak mendilde hem bezde. Islak mendili de Trendyoldan almıştım kuru geldi ama baby turco iyidi baya
birkizbirerkekannesii Ruveyd_a sleepyi bi deniyim dedim pişman oldum biraz fazla çiş yapsa hemen taşırıyo bitsim diye sürekli değiştiriyorum valla😑
ilaydaergul Ruveyd_a bebeğim doğduğundan beri sleepy kullanıyorum çok memnunum çok uzun süre alt değiştirmezsen taşırıyor ama onun haricinde bi taşırma durumu yok
Serra35 Bio natural kullanıyorum bezde ıslak mendilinide yeni geçtim Üni baby kullanıdum. Sleppy den aşırı memnunum sızdırma oldu. Yapışkanlarını daha sıkı bağladım. Her alt değiştirme de bepantol pişik önleyici kullanıyorum. Hiç bi sorun yaşamadım .
Premsesannesi355 Ruveyd_a ben bezini kullandim paket bitesiye kadar memnun kalmadım ıslak bıraktığı için Prima günlük rahatlik kullanıyorum
Rozalinda Baby turkoyu da sleepyi de denedim ve kesinlikle sleepy daha iyi. Baby turkonun bezleri imalat hatalı geldi. Sleepyden daha sert geldi bana. Büyüklükleri aynı. Islak mendili de baby turkonun ki cildi yakıyor resmen. Slepyy su ve pamuk sadece.
UmmuGulsumunAnnesi Rozalinda canım baby turco doğadan içeriği sadece pamuk su ve zeytinyağı sen hangisini kullansın ki diğerlerinde parfüm falan var onlardan kullandıusan doğrudur tabi yapabilir
esoescn Ruveyd_a sleppy kullanmıştım başlarda sürekli sızdırıyordu baby turcoya geçtim çok memnunum hatta ben gündüz baby turco geceleri prima kullanıyorum prima 12 saat bile dursa sızdırmıyor çok nadir artık çok dolmuşsa sızdırıyor fiyatı pahalı ama parası çıkıyor belki diğer bezlerle 3 kere değiştirceğim zamanda ondan bi tane gidiyor
Rozalinda UmmuGulsumunAnnesi evet aynısı, yeşil paketliydi. Yüyümü silmiştim yüzümü yaktı.Ben de ev de başka şeylerde kullandım. Gerçi hangisi olursa olsun bebeğe de zaten ıslak mendilleri yıkayarak kullanıyorum