Arkadaşlar ben bir köy okulunda İngilizce öğretmeniyim . 1 haftadır işe başladım ve bebeğim 6 aylık.öğle aralarımız yarım saat ve benim süt sağmam gerekiyor. Süt sağarken yemek yiyorum o derece vaktim az. Nöbetçi olduğum günler nöbete yetişemiyorum ve bugün müdür sıkıntı yaptı.durumumu anlatırsam acaba tolerans gösterir mi ? Ne dersiniz ?