Mamayı maalesef azaltmak yerine çoğaltanlar burdami ayın 26 sında yaşına girecek ama ek gıdaya arası yok yerse canı isterse yemeklerin suyundan 1 kaşık yiyor , yoğurt mayaliyorum yemiyor, ne çeşitler yapıyorum yemiyor , içtiği tek şey domates çorbası , doktora götürdük iştahsızlık olsa mamayida içmez diyor, dün 4 saat mama vermedimki yemek yesin diye bi tatlı kaşığı yedi sonra benden kaçtı yememek için