Merhaba bebeğim 2 yaşında 2 gün önce durduk yere yürümemeye ve çok ağrısı olmaya başladı röntgen ve tahliller yapıldı hiç birşey bulunmadı kas spazmı geçiriyo olabilir dediler şimdi hala yürümüyor kımıldayınca ağrısı var sadece oturur pozisyon da durabiliyor başına böyle birşey gelenleriniz var mıdır acaba ?