Mommyishome Sevgili anneler direk halı olarak sereceğim bebeğimin odasına. Olur mu? Kullananlar memnun musunuz? Tamamen halı olarak kulllababilir miyim?
Eomeoni Mommyishome valla o niyetle almak istiyordum dün indirimi görünce verdim siparişi artık ne çıkarsa bahtımıza😬
Mom62636362 Mommyishome Ben çok memnunum. Çocuk odasında serili şuan. Ama benim 4 metrekare bir halım var onu da serdim çünkü tek başına serince çok boş alan kalıyor oda biraz büyük sayılır. Üstüne de matı koydum. Memnunum
Medusafer Mommyishome biz kullaniyoruz şuan odası yok oturma odasında hali olarak kullanıyoruz ilerde odasında kullanırız dedik çok memnunuz
mermik Mommyishome asiri asiri asiri memnunum. Huc düşünmeyin bile ikinci kez. 1 yıldan uzun süredir kullanıyoruz bebeğimin odasında
Eomeoni Mommyishome evet tam istediğim desen değildi ama ölçüsü ve kalınlığı o fiyata görünce deseni önemsemedim
Mommyishome Eomeoni evet ben de o yüzden unigonun kendi sitesinden aldım. Bir de trendyol taksit yapmıyor, kendi sitesinde kredi kartına 9 a bölüyordu
Mommyishome Mom62636362 bizim odamız küçük yanlardan 10 cm kadar boşluk kalcak. Sanırım tam odamıza göre olacak.